Ep. #22 - Reposisjonering av merkevare

Det er trangt i frysedisken på Rema 1000. Det er ikke for hvem som helst å få plass her. Isbjørn Is, en liten utfordrer fra Askøy, har fått den sjeldne sjansen til å levere et produkt som skal passe til Remas kundeløfte. Men for å ta opp kampen mot den sterkeste av alle - Diplom Is - måtte Isbjørn Is kle seg for utfordringen. Det krevde en tydeligere og mer attraktiv merkevare. Historien om strategien for hvordan Isbjørn Is skal bli Rema-kundenes foretrukne iskrem er tema for denne episoden.

Programleder er Ina Stølen fra Brandity, og med seg har hun Borghild Lovise Feet - Rådgiver i Knowit Experience, og Marvel Skreien Stigen - Markeds- og Kommunikasjonssjef i Isbjørn Is.


Her finner du podcasten MARKET MAD:

Podcasten er produsert av Mainstream.

Hør episoden:

Våre Partnere