Det er trangt i frysedisken på Rema 1000. Det er ikke for hvem som helst å få plass her. Isbjørn Is, en liten utfordrer fra Askøy, har fått den sjeldne sjansen til å levere et produkt som skal passe til Remas kundeløfte. Men for å ta opp kampen mot den sterkeste av alle - Diplom Is - måtte Isbjørn Is kle seg for utfordringen. Det krevde en tydeligere og mer attraktiv merkevare. Historien om strategien for hvordan Isbjørn Is skal bli Rema-kundenes foretrukne iskrem er tema for denne episoden.
Programleder er Ina Stølen fra Brandity, og med seg har hun Borghild Lovise Feet - Rådgiver i Knowit Experience, og Marvel Skreien Stigen - Markeds- og Kommunikasjonssjef i Isbjørn Is.
Her finner du podcasten MARKET MAD:
![](https://srfno.fra1.digitaloceanspaces.com/Podcast/apple_2020-10-06-104443.png)
![](https://srfno.fra1.digitaloceanspaces.com/Podcast/spotify-1.png)
![](https://srfno.fra1.digitaloceanspaces.com/Podcast/google_2020-10-06-104452.png)
Podcasten er produsert av Mainstream.