Panelet består av:
Tone Marie Wahlstrøm
Head of Channels, TietoEVRY
Tone Marie is announced as one of Norway’s leading women in Tech, and her experience is very broad within different business fields as a result of being a very curious, hard working and driven woman. She has a high interest for business development, innovation and leadership. She also proves that she is a professional speaker through several events, for example by sharing her experiences at TEDx
Silje Ulla-Zahl
Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Frydenbø Group
I tillegg er Silje styreleder i SRF, hvor vi har satt strategisk retning basert på innovasjon av forretningsmodellen. Silje har ledererfaring fra selskaper som Schibsted og Keyteq. Hun har bachelorgrad i ledelse og masterprogram i nyskaping og kommersialisering fra Handelshøyskolen BI.
Marianne Dorthea Jacobsen
Leder for Knowit Experience Bergen
Tittel på foredrag: Den nye normalen - 10 tips til strategisk endringsarbeid
Marianne Dorthea Jacobsen er leder for Knowit Experience i Bergen hvor 170 flinke folk jobber innen strategi, teknologi, design og kommunikasjon. Hun har selv lang fartstid som konsulent innen disse fagområdene. Marianne har en MBA i strategisk ledelse fra NHH, en Master i Merkevareledelse fra Queensland University of Technology og en Bachelor i Økonomi fra Leeds Metropolitan University. Marianne sitter i styret i Tide og i Sparebanken Vest, og brenner for strategi, endring og innovasjon
Pelle Stensson
Agency President/COO i dentsu Norge
Tittel på foredrag: Rikets tilstand
Pelle Stensson startet i dentsu i 2012, og var de første fem årene Administrerende Direktør i Carat. Høsten 2017 ble han ansatt i dentsu som leder for nettverkets byråer og kompetanseenheter. Stensson har ansvaret for dentsu sin kundeportefølje, lønnsomhetsutvikling, tjenesteutvikling, innovasjonskraft og ansatte. I praksis betyr dette at han hver dag jobber med å forbedre konkurransekraften til nettverkets byråer og spesialistenheter. Stensson har lang byråerfaring i ulike roller og han har jobbet med merkevare-, markeds-, og mediestrategier for mange av de største annonsørene både i Norge og internasjonalt (NorgesGruppen, Mercedes-Benz, H&M, m.fl). I tillegg har han holdt en rekke foredrag om merkevarer, retailutvikling og hvordan man skaper effekt av sine markedsinvesteringer.