De store aktørene handler gjerne av etablerte leverandører. Vane eller risikoaversjon fører i mange tilfeller til at kjennskap til merkevare har betydning for valg ved innkjøp. Hvordan kan underdogen gå frem for å vinne de store kundene? I dette foredraget deler oppstartselskapet Salto hvordan de har gått fra null kunder og et begrenset nettverk, til store navn på kundelisten, et solid nettverk som genererer leads og en posisjon til å skalere sin leveranse. På reisen har selskapet måtte tørre å satse langt utenfor komfortsonen for å kontinuerlig utvikle salget. Med utgangspunkt i Salto sitt mindset, deler Inga Øystese Hovde metoder og tips for å få kunder til å satse på underdogen.
Inga er forretningsutvikler og co-founder i Salto Norway, vekstbyrået som hjelper selskaper å utvikle sine salgsprosesser. Inga har ledererfaring fra Business development og Customer service, hvor hun har drevet forbedringsprosjekter på tvers av salg, marked, produktutvikling og kundeservice. Hun er siviløkonom med master i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole.