SRF FagFrokost: The Nordic CMO Survey

Fyll inn informasjonen din her for å få tilgang på webinaret

Fyll inn informasjonen din her for å få tilgang på webinaret

Ved å trykke "send" godtar du våre personvernsvilkår

The Nordic CMO Survey 💥

For første gang har Synlighet gjennomført The Nordic CMO Survey i samarbeid med Kampanje, Resumé og Dansk Markedsføring. Markedssjefens rolle er stadig i endring og utvikling, og vi har ønsket å kartlegge hvordan nordiske markedssjefer utfører rollen sin.

Om The Nordic CMO Survey

528 markedssjefer i Norge, Sverige og Danmark har bidratt med innsikt om blant annet:

  • Markedssjefens rolle i dag og hvor utviklingen går
  • Markedsinvesteringer for fremtidig vekst
  • Hva bedrifter som lykkes spesielt godt gjør
  • Kanaler og markedsføringstaktikker
  • Forskjeller og likheter det er mellom de nordiske markedssjefene
Våre Partnere