SRF Webinar: Innsiktsbasert markedsføring for å skape endring

Fyll inn informasjonen din her for å få tilgang på webinaret

Fyll inn informasjonen din her for å få tilgang på webinaret

Ved å trykke "send" godtar du våre personvernsvilkår

Markedsførere besitter alle verktøy for å skape vekst og resultater - hvis de bare brukes, og brukes nok. I en travel arbeidsdag er det ofte lett å glemme markedsførerens kunster og bli stående å sjonglere med taktiske virkemidler og tidskrevende oppgaver uten å føle at man får prioritere riktig for å nå sine mål. Så hvordan var det igjen å jobbe mer systematisk med målgrupper, mål og nye muligheter som gjør at merkevaren man forvalter kan bidra maksimalt til vekst? I dette webinaret vil Ina dele noen cases som illustrer veksten man kan realisere når man jobber med målgruppen som utgangspunkt.

Foredragsholder:

Ina Stølen

Daglig leder i Brandity

Ina Stølen er grunnlegger av og daglig leder i Brandity - et kreativt strategibyrå som hjelper fremadskuende organisasjoner å bruke innsikt og idékraft for å gi liv til nye muligheter.Sammen med sitt team hjelper Ina merkevarer i alle næringer med vekst gjennom innsikt og fasilitering av strategiprosesser, blant annet Norwegian, Frende Forsikring, Bulder bank, Den Nationale Scene, Isbjørn Is, Mesterbakeren, KODE, Frydenbø Eiendom, for å nevne noen. Hun er lidenskapelig opptatt av merkevarestrategi og forbrukeradferd, og spesielt av kraften innsikt i målgrupper og markeder gir for å lykkes med å skape de endringene man behøver. Ina er også stemmen bak SRFs podcast Market Mad.

Våre Partnere