SRF UNG inviterer til årets første arrangement i Apriil sine nye lokaler på Damsgård.
Apriil er et av Norges største kommunikasjonsmiljø, med 150 ansatte i Bergen, Oslo og Stavanger. Denne kvelden vil Apriil fortelle deg om trender i 2024, og hente frem eksempler fra store og små merkevarer.
I tillegg kommer Respons Analyse for å dele innsikt fra sitt analysearbeid.Her får du gode tall du kan briljere med til sjefen eller medstudenter for å vise at du kan markedstrendene for 2024!
Arrangementet er gratis og åpent for SRF medlemmer under 30 år, studenter og for alle som er påmeldt mailinglisten til SRF UNG.
Det blir også gratis mat med servering av pizza fra DIGG.
Husk å sikre deg plass - det er begrenset med antall deltagere.
Program
17:00 - 17:20: Velkommen og servering av matIkke på mailinglisten vår enda?
Meld deg inn øverst på denne siden: https://srf.no/ung/om-oss
Petter Samdal begynte i Apriil Event med praksisplass via utplassering på master i medier og kommunikasjon. I dag jobber han som prosjektkoordinator i Apriil Event og har, siden han begynte fulltid i september, vært en del av en rekke ulike arrangementer.
På SRF UNG skal han gi et innblikk i event-verdenen. Hva gjør at folk har ett behov for å møtes? Og hvordan navigerer man de utfordringene vi ser i dagens marked?
Liv Maria Lien har over to års erfaring fra byråverdenen og begynte i Apriil PR i oktober 2023. Hun har en bachelorgrad i PR og markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI i Bergen, og hadde da sin internship-periode i TV 2 i 2018 hvor hun jobbet med sosiale medier. Det har skjedd en stor utvikling i både SoMe- og influenser-verdenen siden den gang – og på SRF UNG skal hun se litt i spåkula for hvilke trender vi kan forvente å se på sosiale medier og hos influensere i 2024. Hva slags innhold bør man satse på, og hvordan kan man dra best nytte av å bruke influensere dette året?
Eline Meyer begynte i Respons Analyse som vertinne for kvalitative undersøkelser mens hun gikk på videregående. Gradvis fikk hun flere og flere ansvarsområder og ble etter hvert kontorets «potet». I 2021 fikk hun fast stilling og i dag jobber hun som prosjektassistent og er ofte innom alle fasene i markedsanalyseprosjekter. På SRF UNG skal hun snakke om nordmenns økonomi og forbruksmønster. Hvordan har forbruksmønsteret endret seg siden dyrtiden startet? Har vi blitt mer bevisste i valgene våre? Vil noen endringer bli varige?